vrijdag 21 augustus 2009

Quinten alleen

Vandaag dus de eerste keer dat Quinten alleen komt. Volgens mij geniet hij ervan dat hij nu op 'Lina's stoeltje' en uit 'Lina's beker' mag drinken. Ik denk dat hij zich daardoor groter voelt; in ieder geval merk ik nu nog niet dat hij Lina en Evi mist. Hij is gezellig aan het spelen. Eerst tekenen, daarna een tijdje met de poppenwagen en ineens zie ik hem met het dekentje Ruber lekker toedekken; die vindt dat allemaal best.
Dan wil hij een muziekje; grappig is dat hij daar dan netjes naast blijft zitten, net zo als je dat bij de TV doet.

Het is 's middags lekker weer en als Quinten een spinneweb op de schuurdeur ziet mag hij die deur van mij wassen. Ondertussen ben ik een speelgoedfornuisje aan het repareren. Dat ziet er spannend uit.....zie hier: Quintens eerste kennismaking met de figuurzaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten