maandag 27 september 2010

Lekker rustig

Evi heeft vandaag weer een puzzel bui. Tot mijn stomme verbazing kan ze deze 'ark van Noah' bijna helemaal alleen maken. (en nòg een keer, en nòg een keer....)

Voor de knutsel hoek van haar crèche heb ik een bak schelpen mee genomen. Ook erg leuk en goed voor zeker 15 minuten alleen spelen en ontdekken. (Evi noemt ze 'scheppeltjes')


Als ik voor de lunch het brood even snel in de magnetron ontdooi komt ze aan gerend: "wat doe je oma?". Ze vindt het maar raar want daar werd altijd haar melk in opgewarmd. Als ik zeg dat je daar ook best wel brood in op mag warmen loopt ze weg en hoor ik haar nog mompelen: "ik zegge oma: is voor de fles.....".
Van mijn collega heb ik een zak speelgoed gekregen, waar haar kinderen inmiddels te groot voor waren. Bonte ballonnen blijkt ook nu weer een succes. Met zijn vieren kunnen we het spel helemaal volgens de regels spelen. Leuk hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten