vrijdag 12 november 2010

Amber Olivia Weiss!!!!

Zondag 7 november heeft Quinten een zusje gekregen: Amber! Quinten komt deze vrijdag toch gewoon bij mij, zodat papa Merijn nog wat kan werken. we besluiten op de speelzaal te gaan vertellen dat Amber geboren is en nemen een traktatie mee. Quinten doet weer gewoon mee met de rest alsof hij hier wekelijks komt.

Weer thuis ontdekt hij voor het eerst speelmais. Hij is er opvallend creatief mee. (ik maak een paar leuke filmpjes die helaas te lang zijn voor op de blog.)

Eind van de middag breng ik hem zelf naar Amersfoort om ook nog even van Amber te kunnen genieten. Ook wil ik graag het kleine cadeautje dat ik voor haar en Quinten maakte geven.


Voor ieder een porseleinen schaaltje; voor Amber met Olivia (haar tweede naam) en voor Quinten met een figuurtje uit Toy-story (sorrie Quinten: Buzz was te moeilijk voor me).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten