maandag 28 september 2009

Druk dagje

Een week overgeslagen omdat ik naar Venetië was. Evi is vandaag jammer genoeg wat pieperig; ze krijgt weer een paar tanden. Als ze mekkert rol ik met haar in mijn armen op de bank en terwijl ik kalmerend over haar rug wrijf valt ze als een blok in slaap (pas half tien). Ik blijf zo een kwartiertje met haar liggen, maar wurm me er dan toch maar onder uit. Ze slaapt gewoon door! Als ze net wakker is komt Willemien even op de koffie; gezellig!
Als we Lina 's middags uit school halen spreekt die af om bij Nina - ook een net 4 jarig meisje uit haar klas- te gaan spelen. Ik zal alleen even meefietsen naar hun huis; maar dan blijven Evi en ik toch ook maar thee drinken. Nog even met zijn allen spelen in een speeltuintje bij Nina's huis en dan om 5 uur naar huis.
Lina heeft een T-shirt uit Venetië gekregen. Dat eendje (met een hartje: "romantico") vindt ze het leukste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten