maandag 12 oktober 2009

Herfst komt eraan.

's Ochtends zitten Janneke en Lina altijd al te ontbijten als ik beneden kom. Ondertussen kleedt Robbert dan boven Evi nog aan. Terwijl ik verder ontbijt met de kinderen vertrekken Robbert en Janneke dan naar hun werk. Vanmorgen is het nog bijna donker als we zo zitten..... De herfst is nu toch wel echt begonnen. Daarom besluit ik alvast wat groot tuinspeelgoed op te ruimen. Evi helpt enthousiast mee. Het uit elkaar halen van deze waterbaan kost aardig wat kracht; ze kreunt precies op het juiste moment mee, als ik even kracht moet zetten. En met een doekje weet ze het vuil ook leuk te verplaatsen, ze is er een flinke tijd erg zoet mee. Samen met Lina soppen we 's middags het springkussen. Als ik Evi hierbij geen emmertje met water geef regelt ze dat wel zelf door haar borstel in de vijver nat te maken. Natuurlijk daarbij weer een gezicht trekkend van: "durf eens te zeggen dat dit niet goed is; ik doe toch hetzelfde als jullie......"Jammer genoeg begint het te regenen voordat we helemaal klaar zijn. Maar Lina heeft dan een goed idee: "we kunnen wel binnen een spelletje doen; daar regent het niet!". Daarna kijken we nog lekker samen de DVD van Kikkerdril tot papa en mama weer komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten