maandag 5 oktober 2009

Het wordt al routine

De maandagen beginnen al een vast stramien te krijgen. Eerst Lina naar school brengen; eventueel een boodschap op de terugweg. Dan thuis wat rommelen, want dan gaat Evi meestal lekker spelen en probeer ik even wat te lezen. Ze kan heel geconcentreerd alleen spelen, maar - net als mijn kinderen vroeger - zodra ze ziet dat ik rustig zit, komt ze met een boekje aandragen. Dan maar niet zelf lezen; ze vraagt het zo lief, dat kan ik niet negeren.
Als we 's middags Lina moeten halen, haalt ze op mijn verzoek haar schoenen. Maar ze geeft me ook nadrukkelijk deze hond. Ik begrijp dus - domme Oma Det- dat de hond de schoen aanmoet. Nou....daar is ze het duidelijk niet mee eens.
Lina mag nog even met mijn DS spelen. Dit kabouter Plop spel kan ze al aardig zelf. Als AH de bestelling gebracht heeft blijken daar worstjes bij te zitten en terwijl wij koken mogen zij die proeven. Lekker !(samen eten ze die allemaal op). Fijn als papa ook thuis komt - lekker stoeien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten