maandag 11 januari 2010

Puzzelen ? !

Vaste gewoonte is iedere maandag om - als we Lina naar school gebracht hebben - op de terugweg even bij AH nog wat kleine boodschappen te doen. Meestal alleen wat brood; dit keer ook fruit. Evi is erg duidelijk in haar keuze voor bananen: "die, die". Thuis leg ik ze op de fruitschaal, maar binnen 1 minuut staat ze met de hele tros in haar handen alweer achter me. Ok, krijg jij om kwart over 9 al je fruithap!
Dan verbaast ze me. Ze staat naast me en maakt achter elkaar 2 puzzels, ondertussen mompelt ze : "bee(r)" en "apie". Ik wist helemaal niet dat ze al kon puzzelen; nooit eerder gezien!
Omdat het zo glad is ben ik vandaag toch maar eens met de bakfiets Lina gaan halen. Ik vind het nog steeds eng rijden; als je moet remmen trekt hij helemaal scheef. Gelukkig rijden alle auto's met dit weer heel rustig.....Fijn voor Lina was dat ik nu een vriendinnetje mee kan nemen.
Aline heet ze, en met zijn drietjes zijn ze een hele tijd zoet op het tekenbord. De 'groten' met de nieuwe gekleurde whiteboard markers en Evi ontdekt dat je met de borstel het krijt weer uit kunt vegen. Leuk zeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten