maandag 25 januari 2010

Weer met de bakfiets

Wasvouwen doe ik dit keer eens boven. Evi helpt op haar manier door alle kledingstukken uit de bak op de grond te gooien ondertussen mompelend: Evi- mama- Lina- Evi. Bijna altijd klopt het nog ook! Als ik even beneden iets ben gaan pakken zit ze bij mijn terugkomst, ondeugend kijkend,verstopt onder de was in de bak.
Omdat het weer glad is ga ik opnieuw met de bakfiets Lina uit school halen. Evi heb ik moeten wakker maken, dus ze kijkt nog flink chagrijnig. (doen wij 's ochtends om 5.50 uur ook wel eens hoor, Evi!)
Geen vriendinnetje mee dit keer; lekker rustig met zijn drietjes tekenen en kleuren.
Het valt me ineens op dat Evi haar stift al goed vast houdt.
Daarna hebben Lina en ik nog samen een spelletje gedaan. Gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten