vrijdag 12 februari 2010

politie op bezoek

Dit weekend is het carnaval en dat vierde Quinten gisteren op zijn kinderdagverblijf. Doordat ze zijn drakenpakje vergeten waren (volgend jaar beter!) mocht hij dit politiepak van de Pretberg lenen. Ik zie er een soort chinees partij pakje in, maar hij zelf vindt het erg stoer. De hele dag is hij zo blijven lopen.
Terwijl ik rustig mijn krantje lees, speelt hij naast me op de bank zoet met zijn autootjes.
Ik drink koffie en hij - weer feest, want zelf inschenken- zijn roosvicé.
Als hij, terwijl ik kook, even op de computer wat voorleesverhaaltjes gaat kijken zie ik hem ineens wegkruipen achter de stoel. De stoere agent schrikt geloof ik van een draak. (toch laat hij daarna hetzelfde verhaaltje nog 2x langskomen- en weer, als de draak komt, vanachter de stoel overigens....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten