vrijdag 5 februari 2010

Verjaardagen

Vandaag is het 5 februari; een dag met 3 jarigen in mijn directe omgeving: Allereerst natuurlijk Merijn. Die viert het zaterdag, maar levert Quinten wel af met gebak. Verder zijn Agnes (Hans' zus) en Suzette (een van de kinderen waar ik wekelijks op pas) ook jarig. Ik heb beloofd bij hen langs te gaan. Helaas is Merijn vergeten het autostoeltje voor Quinten achter te laten en fietsen naar Huizen vind ik met deze kou geen optie. Gelukkig blijk ik in de schuur nog een stoeltje te hebben. Even passen......"lekker zacht is die", vindt Quinten. Bij Agnes zijn ook nog Johan en Riet (een broer en een zus van Hans), op visite. Hoe dat nu in elkaar zit is wel heel moeilijk voor Quinten.
Als we weggaan ziet Quinten de piano en daar mag hij van Jan nog even op spelen. Grappig is dat ik van Merijn ook zo'n foto heb van toen die zo klein was.
Eind van de middag gaan we naar Suzette, die 12 jaar wordt. Dus een kamer vol meiden van die leeftijd. Als Quinten voorzichtig zijn koppie om de deur steekt klinkt het: "wat schattig...." En vanaf dat moment is hij onder de pannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten