dinsdag 3 augustus 2010

Lina logeert

Van de vakantie maak ik ook gebruik om Lina een keertje alleen te hebben. Dus neem ik haar maandagavond mee naar Naarden. Ruber is ook blij dat er weer iemand thuis is en kruipt bij de tanden poetsende Lina op schoot. Die vindt dat gelukkig ook leuk.
Ze mag kiezen in welk bed ze zal slapen en ze kiest dit keer gezellig voor het bed naast mij. 's Morgens kijken we samen natuurlijk eerst nog even TV voor we opstaan.
Dan, terwijl ik de krant lees, tijd voor een spelletje op de computer: zoek de gele sokjes voor het spookje Max. Een adventure-spel voor kinderen; erg leuk. Ik merk dat Lina eigenlijk gewend is dat Quinten er altijd is als ze bij mij is. Dat was natuurlijk altijd zo, totdat ik in Amstelveen ging oppassen. Ik weet dat Sharine op dinsdag altijd vrij is en ik gun Lina en Quinten het, dat ze weer eens samen kunnen spelen. Daarom bel ik en ze komen direct. We gaan ook nog even met zijn vieren naar de speeltuin in Kortenhoef. Leuk!Sharine gaat weer voor het eten (en de file) naar huis. Lina mag natuurlijk kiezen wat we eten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten