maandag 2 augustus 2010

Vakantie

Zomervakantie! Ik ben net terug van twee mooie weken rondreizen door Noord-Italiƫ en over twee dagen zal ik met Nic naar Paasloo gaan. Daar tussenin pik ik fijn deze maandag om weer in Amstelveen te zijn. We hebben een lekkere slome start, waarin de meiden zo'n beetje alle puzzels maken die ze kunnen vinden.
Als ik weer boven kom blijken ze er een paadje van gelegd te hebben. Om de beurt lopen ze er gniffelend over heen. Zo spelen ze zeker wel een uur samen zonder dat ik iets hoef te doen.
Ook in de zandbak van het speeltuintje dichtbij zijn ze heel lang zoet samen aan het spelen.


Als we daarvan terugkomen zien Anouk en Maudje ons en komen direct mee. Samen hebben ze het dan ontzettend druk met 'heksensoep' maken. Wat een zalige rustige vakantie oppas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten