vrijdag 4 december 2009

Oppassen in Amersfoort (en Naarden)

Vandaag pas ik in Amersfoort op, want Quinten mag vandaag een paar uur naar zijn kinderdagverblijf omdat daar ook Sinterklaasfeest is. Eerst spelen we een tijdje op zijn kamer. Hij kookt voor mij en krokodil (die duidelijk honger heeft want hij bijt steeds in onze billen). Dan besluit hij dat hobbelpaard moe is en hij legt hem in bed; knuffeldiertje erbij en nog een kusje. Ik krijg de opdracht nu heel stil te zijn want paard moet slapen....sssst. Vreemd genoeg gaat hij wel daarna - precies boven paard- even iets ophangen met zijn boormachine. Nou ja, moet kunnen!
SssssstTerug van het feest gaat Quinten nog even prikken (1/2 minuut....). Als ik na het eten naar Naarden wil gaan, komt plots het plan om Quinten alvast mee te nemen. De volgende dag is 5 december en dan vieren we met zijn allen bij mij Sinterklaasfeest. Merijn en Sharine kunnen de tijd nog erg hard gebruiken om e.e.a. in orde te maken..................



En bij mij mag hij nog een keer zijn schoen zetten; eerst natuurlijk een tekening maken en dan samen zingen.



























De volgende morgen blijkt er niet alleen een pakje in zijn schoen te zitten, maar naast de kachel ligt ook al de hele berg cadeautjes voor 's middags. Maar Quinten heeft alleen aandacht voor het autootje dat hij kreeg, de rest valt hem pas op als ik er, minuten later, zogenaamd over struikel..................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten