maandag 30 november 2009

Nog een keer schoenzetten

Zondagavond mogen we weer allemaal onze schoen zetten; Robbert, Janneke en ik dus ook.


We zingen braaf een paar liedjes en Lina legt er nog een appel en een bakje water voor het paard bij, dus dat zal wel goed komen!

En jawel, de volgende morgen chocoladekrijtjes (waren dat vroeger geen sigaretten?) voor de volwassenen en wat pepernoten en een cadeautje voor de kinderen.




Evi heeft schuimrubber kraaltjes gekregen, volgens Janneke zijn die erg geschikt om mee te koken bij het kinderfornuisje en dat doet ze inderdaad een hele tijd. Ik wordt alleen gek van de hoeveelheid kraaltjes die continue door de hele kamer slingeren. Stiekum stop ik 3/4 weg in de kast; er blijven er meer dan genoeg over.....
's Middag ga ik met Evi en paar slofjes kopen. Het worden deze lieveheersbeestjes. Ze vindt ze prachtig en gaat steeds even zitten om me erop te wijzen dat ze oogjes hebben: "Ooooooog".
Als het tijd is om Lina te halen wil ik nog gauw even een foto van haar maken met Nicole's mooie jas aan. Madam is boos......ik doe niet snel genoeg haar wanten aan!
Als Lina uit school is gaat ze direct met haar schoencadeautje spelen; deze locoset. Nou, volgens mij had Sint alwel een moeilijkere mogen uitkiezen, want ze legt de ene na de andere opdracht probleemloos.En dan nog even de mijter versieren voor bij de dansles op woensdag. Je hebt het maar druk als 4-jarige!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten