vrijdag 7 mei 2010

Drie kinderen

Het is deze week meivakantie. Omdat de ouders van Béatrice en Suzette het deze week erg druk hebben pas ik een paar dagen extra op hen. Gisteren was ik met ze naar de Efteling en vandaag komen ze, tegelijk met Quinten, bij mij spelen. Lekker tijd om samen wat spelletjes te doen.

's Middags verzorgen Béatrice en Quinten grotendeels samen de pannenkoeken maaltijd!
Toevallig had ik opgevangen dat Marianne betreurde dat ze dit jaar (voor het eerst) geen zelf gemaakt moederdag cadeautje (via school) kon verwachten. Daarom besloot ik de meiden wat te laten maken. Vol enthousiasme gaan ze hier aan de slag met porseleinverf. Quinten mag ondertussen op de computer spelen via 'mybee'. (een ideale zoekmachine voor deze leeftijd)
Als Suzette en Béatrice na het eten worden opgehaald vind ik Quinten zo met de krant op de bank. Net een kleine opa Hans.....eindelijk weer rust in de tent; tijd voor mijn krantje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten