dinsdag 11 mei 2010

Schiphol

Vandaag komt Nienke na 3 maanden terug uit Aruba. Lina heeft nog vakantie en is bij mij blijven logeren zodat we gezellig samen met de trein naar Schiphol kunnen gaan. Nienke zou om ongeveer 11 uur landen maar blijkt een flinke vertraging te hebben door het vulkaanas in de lucht. Tijd genoeg dus om eerst heel relaxt te ontbijten.

Dan merk ik dat Lina even alle spelletjes inhaalt die ze hier eerst altijd op vrijdag deed. Favoriet is natuurlijk weer het klimmen in de boom. "Kijk oma, ik kan nu al veel hoger!".


Dan ontdekken we dat er nog een Julia in de straat woont; nooit eerder geweten. En een hele fijne ontdekking, want de meiden zijn echt aan elkaar gewaagd en spelen een hele tijd met veel lol samen.
's Morgens had ik Lina ook nog een cadeautje voor Nienke en Niels laten maken omdat ze nu gaan samenwonen. Natuurlijk weer met porseleinverf - 4 koffiebekertjes. Ze zijn nog warm als ik ze inpak; gelukkig maar dat de vertraging tot 7 uur 's avonds was!
En dan kunnen we eindelijk naar het station. Lina geniet van het treinritje.
Ik ben bijtijds weggegaan omdat ik op Schiphol nog even naar het bovendek wilde gaan, om met Lina naar de vliegtuigen te kijken. Maar net als we uit de trein stappen gaat mijn mobieltje; Niels: Nienke's vliegtuig is zojuist al geland. Gelukkig had ik Lina nog niet verteld wat mijn plan was en kon ik zonder haar teleur te stellen direct doorlopen naar de aankomsthal.
Al snel komt Niels ook en blijkt er toch nog tijd voor een patatje. En dan.......Nienke!

Toch weer even verlegen, maar dan samen koffiedrinken en cadeautjes geven.
Gelukkig is Nienke er weer!

1 opmerking:

  1. Ha wat leuk, dit bericht had ik nog helemaal niet gezien! Het was blijkbaar inderdaad een lange dag wachten op mijn vlucht lees ik. Leuke foto's weer!
    x

    BeantwoordenVerwijderen