maandag 2 november 2009

November

Bij het ontbijt wordt altijd flink gekruimeld. Als we terug zijn van Lina naar school brengen veeg ik altijd even. Vandaag ontdekt Evi de chocoladehageltjes op haar stoel. Met haar priegelvingertjes staat ze die lekker één voor één op te eten; af en toe kijkt ze me glunderend aan :wat een ontdekking! Daarna speelt ze een hele tijd zoet naast me terwijl ik aan deze blog werk. Ineens hoor ik haar smak geluiden maken: Bert, Ernie en Koekiemonster blijken eten te krijgen.
Dan verdwijnt ze naar het voorste deel van de kamer en als ik even later ga kijken zit ze met een triomphantelijk gezicht - met een viltstift - in het poppenbedje te tekenen. Alsof ze denkt: "zeg er maar eens iets van als je durft!"
's middags pas ik ook nog even op de buurkinderen Anouk en Maud. Geen probleem natuurlijk en ze spelen heel lief samen.
Pas als Janneke al lang weer thuis is en we bijna gaan eten laat Robbert zich zien, die al de hele dag boven ziek in bed lag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten