vrijdag 19 maart 2010

DOET.nl

Vandaag ga ik met Quinten naar de speelzaal. Het is de dag van DOET.nl, waarbij mensen van hun baas vrij krijgen om vrijwilligerswerk te doen. Wij krijgen 4 vrouwelijke ambtenaren van de gemeente Bussum die onze zandbak komen verven. Ik zal hun gastvrouw zijn, omdat mijn collega's bij de peuters moeten zijn. Natuurlijk werk ik zelf mee en ook Quinten vindt het allemaal reuze interessant en doet goed zijn best.
Als we binnen koffiepauze hebben gaat hij dan ook niet bij de peuters zitten, maar natuurlijk bij de 'werkers". (die allemaal zeer gecharmeerd van hem zijn).
Toevallig pas ik vandaag na 12.00 uur ook nog even op Olivia en haar grote broer Amitai. Quinten is dan wel uitgewerkt en blijft lekker binnen met hen spelen. Buiten hebben de dames besloten -door de regen- om na al het voorwerk toch maar niet te verven. Ze spuiten nog wel al ons buitenspeelgoed schoon en wieden heel veel onkruid. Tot bijna 3 uur blijven we zo bezig op de speelzaal. Daarna ga ik met de drie kinderen naar huis, waar ze nog een tijdje heel lief samen spelen. Quinten vindt vooral zo'n grote jongen volgens mij wel heeeeeel leuk!

1 opmerking:

  1. Zo, ik ben weer bij-gelezen! Leuk weer al die foto's, zeker nu ik al weer een tijdje weg ben. De foto van het graf met de drie kids erop vind ik helemaal leuk, had Hans zeker kunnen waarderen haha!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen