maandag 29 maart 2010

Lola

Mijn vriendin Willemien is 8 maanden geleden ook oma geworden. Erg leuk, nog leuker is dat zij sinds kort ook op maandag mag oppassen en wel op 10 minuten fietsen vanaf de Bevelandselaan. Vandaag gaan Evi en ik voor het eerst naar haar toe. Lola wil prompt niet meer in de box en samen met Evi speelt ze op de grond. Evi is eerst vooral in het speelgoed geïnteresseerd, maar speelt toch ook lief met Lola. Toevallig is onze komst niet alleen gezellig, maar ook even heel handig. Omdat Willemien een lekke band bleek te hebben komt de ANWB. Ik blijf met de twee meiden boven en zo ziet dat eruit vanaf 6 hoog. Met enige moeite ontdekt Lola haar zwaaiende oma.

Aan dit activity center kan ik zien dat de kinderen van Willemien ongeveer net zo oud zijn als Janneke en Merijn; grappig, ik heb had ook nog bewaard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten