maandag 1 maart 2010

weer maandag

Vorige week vrijdag kon ik niet op Quinten passen; ik was met Robbert en zijn hele gezin naar Euro Disney (http://linaenevi.blogspot.com/2010/03/eurodisney.html). Dus geen vrijdags verhaaltje dit keer.

Lina heeft vakantie en dat wordt dus een 'uitrustdagje' na zo'n druk weekend. Alles staat nog wel in het teken van Disney en de meegebrachte 'trofeeën'.



Als ik even met Marjet aan de telefoon ben, mogen ze ondertussen het restje popcorn opeten. Wist ik veel dat het zo ongeveer alleen nog maar velletjes en suiker was........(opruimen was een heel gedoe, het plakte overal aan!)
Dan komt de buurvrouw, ze voelt zich niet zo lekker en maakt dankbaar van mijn aanbod gebruik om Maud en Anouk bij mij te laten.
Geen probleem, want met zijn vieren spelen ze ontzettend lief. Hier versieren ze (zeker 1/2 uur mee bezig) met Disney slingers het schoolbord. Daarna willen Anouk en Lina kralen rijgen. Natuurlijk gaat Evi puzzelen en dan heb ik spontaan een hele tijd een 'puzzelklasje'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten