zaterdag 10 april 2010

In Amersfoort

Vandaag pas ik een keer in Amersfoort op omdat Merijn in het buitenland is. Voor haar werk eerst nog Quinten naar Naarden brengen is voor Sharine dan nauwelijks te doen en ik vind het wel leuk. Na het ontbijt stelt Quinten voor om op zijn kamer te gaan spelen. Ik krijg alle rust om mijn krant te lezen; dan ineens staat Ridder Quinten voor me!

Daarna beneden wat gaan drinken. Als ik vraag of hij even naar me kijkt voor de foto krijg ik deze prachtige 'fotomodel-pose'.
Dan schijnt de zon zo lekker dat ik naar buiten wil. Met Quinten op zijn fiets maken we een ommetje.
Na de lunch is het nog steeds lekker en dan wil Quinten laten zien hoe goed hij kan skelterrijden. Op het speelplein in de buurt ga ik op een bankje het laatste katern van de krant lezen en hij rijdt ondertussen steeds een rondje. Ik zie hem aan de andere kant van het gras (bij een zandbakje) even afstappen. Als hij weer bij me is krijg ik een steentje. Daarna krijg ik iedere keer als hij mij passeert een steentje. Als we naar huis gaan heb ik er al 5!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten