maandag 12 april 2010

Naar Marjet

Zoals meestal op maandag gaan we, op de terugweg van Lina naar school brengen, even bij AH vers brood halen. Sinds kort ontkom ik niet meer aan een eigen winkelwagentje voor Evi....
Dan komt het er eindelijk van: we gaan op de fiets naar Marjet. Na ruim 20 minuten met tegenwind fietsen (en daarna nog met Evi op mijn arm + een volle luiertas 3 trappen op) sta ik hijgend bij Marjet boven. Juno begroet ons erg enthousiast. Naar Evi's idee iets te enthousiast....dus eerst maar even de boel bekijken hoog bij mij op de arm. Dan gezellig wat drinken aan tafel en daarna zijn hond en kind aan elkaar gewend.

Evi kan het ook al snel goed met Marjet vinden. Samen koffie maken in de keuken en hier samen de kikkers (padden - weet ik wel) zoeken.

En dan lekker met zijn allen naar buiten. Achter het Olympisch Stadion liggen 3 eilandjes. Eén daarvan heeft deze spannende bomen doolhof. Juno en Evi vinden het prachtig en lopen een hele tijd achter elkaar aan tussen al die stammen door. Leuk, maar doodvermoeiend voor die kleine beentjes!

Op de terugweg valt ze dan ook doodmoe - alhoewel het nog niet eens 12 uur is - op de fiets in slaap.
Bij AH kregen we vanochtend een poppenkastje. Na wat gefröbel was het speelklaar en kon ik een voorstelling geven. Direct daarna had Lina minstens evenveel succes bij Evi en Anouk met haar voordracht. (Ze had duidelijk erg goed opgelet).
Toen Anouk en Lina er genoeg van hadden en alweer naar buiten waren was er nog een copycat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten