zaterdag 17 april 2010

Zaterdag alleen Evi


Deze zaterdag komt alleen Evi bij mij en pas morgenochtend zal ze weer opgehaald worden. Omdat het 'mijn weekend' is om iets met Moep te doen haal ik haar op om hier te komen eten. Voor het gemak, maar vooral ook om de gezelligheid, besluit ik ook Wille uit te nodigen. Zo zitten we hier met zijn vieren aan de ravioli.
Zondagmorgen gezellig met eend en konijntje een papfles bij mij in bed en daarna heeeeeel lang lief spelen. De mand met speelgoed staat op de gang boven en steeds gaat ze iets nieuws uitzoeken om het - na een tijdje spelen op de gang- bij mij te brengen.


Dan beneden eerst de katten voeren voordat wijzelf gaan ontbijten.
Omdat mama bijna jarig is wil ik nog een cadeautje voor haar maken. Met porseleinverf stempelen we een handje en een voetje van Evi op een schaaltje. Maandag wil ik Lina daar nog wat bij laten tekenen. Gauw de voeten wassen en aankleden voordat Mama er aan komt......(en die vraagt meteen: Hoe komt Evi's pyjama zo nat?- geen idee!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten